בכיר השב"כ לשעבר: "רוב מתיישבי יו"ש שומרי חוק"

אבי יעקב 2 Comment on בכיר השב"כ לשעבר: "רוב מתיישבי יו"ש שומרי חוק"

איש השב"כ לשעבר, דביר קריב, ב'מהדורה המרכזית': "עדיין לא שמענו על עצורים פלסטינים מהאירוע וזה מאוד מטריד אותי. אם היה עימות צריך לתחקר את שתי הצדדים". "יותר מחצי מיליון המתיישבים ביו"ש הם אזרחים ישרים שומרי חוק. קומץ ממש קטן מתוכם הם קיצוניים שמתפרעים ומוציאים שם רע לשאר"

עימותים בין פעילי שמאל למתיישבים צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דביר קריב, איש שב"כ לשעבר, התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת איתי גדסי וסיפר: "אנחנו מסכלים בערך תשעים אחוזים מניסיונות הפיגועים, אבל אין מאה אחוז. המחבל מת"א מבוקש כבר מפברואר, והפיגוע לא הפתיע את השב"כ. זה אכן תקלה אבל לרוב זה לא קורה. השטח הולך ומסלים וגם בצד היהודי יש מיעוט קטן של קומץ מתיישבים שעושים הרבה בעיות ובלאגן. אבל השב"כ יודע מי האויב ואין שום סימטריה בין הטרור הערבי לקומץ היהודי המתפרע, בכפר בורקא זה אירוע בודד וכרגע יש המון סימני שאלה מה קרה שם".

לדבריו: "עדיין לא שמענו על עצורים פלסטינים מהאירוע וזה מאוד מטריד אותי. אם היה עימות צריך לתחקר את שתי הצדדים. מה שחשוב להבין זה שרוב רובם של מתיישבי יו"ש, יותר מחצי מיליון יהודים, הם אזרחים ישרים שומרי חוק. ורוב הפעילות הפלילית של הקומץ הפרוע נמנע ע"י כוחות הביטחון".

האזינו:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    את אנשי הימין מלמדים מה זה ד מ ו ק ר ט י ה כלומר ש64 מנדטים לא שווים דבר ולמתנגדי הרפורמה מותר לדבר על טנקים סרבנות ופילוג